När husse e borta sover hundarna på mattan :)


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Gör de inget värre"så vad" Kram.

2009-04-28 @ 10:00:03
Postat av: Sven

Det här har du väll aldrgi råkat ut för ??



Hej Roland,

För några veckor sedan kom det ut en daggmask i min sons avföring (han är 2,5 år). Den var ca 2 dm lång (svårt att avgöra då den var lindad runt avföringen och levde!) Och nej, den var inte vit (som spolmask). Den var verkligen precis som en daggmask i både form och färg. Jag blev naturligtvis otroligt chockad och vi åkte till läkare som bara konstaterade att; jaha - det var en daggmask. Vi fick Vermox att ta och det var allt. Jag kan dock inte släppa detta i mina tankar och undrar HUR det kan komma sig att han har haft detta i magen? Hur länge? En daggmask??? Jag har inte lyckats hitta någon information om hur detta och det verkar inte som om någon har upplevt något liknande. Kan det ha några men? Hade de inte behövt analysera masken? Snälla, snälla. Kan du förklara?



Mycket tack på förhand,

Ann-Sofie



2009-05-01 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0