Sommaren 2009

Sommaren 2009 har spenderats i Snålltjärn, Häggnäs o Vindeln.... ja o
med en liten avstickare ned till Norrköping på midsommar :)

Har väl inte haft sådär underbar tur med vädret, även om jag inte klagar över
den här sista veckan direkt! Strålande sol o 25-29 grader.... nästan
medelhavsvärme =)).... Badat har jag iaf gjort minst 5 gånger i år - till skillnad
mot fjolåret där jag inte ens stack ner foten i sjön...

Nästa år siktar jag på att ha egen brygga - dååå... dåååå ska jag bada mycket =))


Bröderna Olsson o pappa har hjälpt mig målat "loppisladan"....
både på utsidan....



... och insidan..... lägg märke till Fredriks säng till höger =).... fortsättning
följer....



I mamma o pappas trädgård dök det upp helt underbara pioner..... hmm..
undrar om dom går att flytta ;) ?


Fredrik har tillbringat några helger i grävmaskinen..... och oj vad han
njutit =).... diken är grävda... vägen är fylld med singel....


Pappa på auktion.... vi har varit på några i sommar.... jag, pappa, sven,
o fredrik...mysigt faktiskt... även om man inte handlar så mkt.....


Lite smörgåstårta för att fira lillebrors födelsedag... mmm finns inget godare
än mammas tårta =)



Ett besök på Nolia-mässan i Umeå.... där hade dom stoooora traktorer =)
ja... o faktiskt en hel del annat också....  (tack o lov)


Hemma hos mor o far blommar Klematis som inte ens ska finnas på
vår breddgrad.... fin är den...



Och i utanför husvagnen blommar mina små krukor.... inte en endaste gång
har jag behövt vattna dom på fem veckor.... hmm... bra eller dåligt???


Det kom en lite större grävare för att hjälpa oss ta bort alla 150 (!) stubbar....
han jobbade en hel helg.... o nu kan man nästan ana att det ska bli en tomt iaf...


... eller???  :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härliga bilder! Ska bli kul att följa husbygget, jag hoppas på många bilder!

2009-08-09 @ 17:10:40
Postat av: Ellinor

Äntligen uppdaterar du!

Fina bilder

DU får uppdatera lite oftare vet ja=)

2009-08-09 @ 23:00:03
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Mia

Sådär ja äntligen säger jag med. Detta blir alldeles säkert en kanontomt!

Hoppas att allt är väl med er.

kramisar Mia

2009-08-15 @ 00:38:01
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0