Utmaningar e svåra att motstå

VAD HETER DU: Jasmine
VAD VAR DET SENASTE DU SA: "Jag blir aldrig sur när du försvinner för att jobba"
TILL VEM DÅ: Fredrik som frågade om det var ok att han åkte o lastade av släpvagnen medans det va ljust ute ... me vara chef... ;)
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: bli kvitt min förkylning!!!
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: ibland så =)
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: ja.. oftast..
HUR RAGGAR DU: Det va så länge sen så det minns jag inte...
VAD HAR DU GJORT IDAG: Sovit länge, ätit chokladpralin till frukost, surfat runt, ätit hämttaccos till lunch, handlat frulle till nya huset, brummat iväg till husbygget...
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Igår fick jag en hel drös julklappar, tänk att jag varit så snäll =)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: tapeter tapeter tapeter
DIN STÖRSTA TALANG: lugnet själv...
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: hmmm.. i det här huset?... INGENTING :)
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: nja... jag är nog rätt godtrogen, blåögd.. ja allt vad det nu heter =)
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: Kompislista?.. på Facebook? =).. hm.. ett par =)
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Här finns allt från svärfars tapetserarbord till ett kaffepaket från mamma =)
ÅRETS HÄNDELSE: Måste nog bli en tragisk - att Estrella gick bort... hua..
SENASTE LÅT DU HÖRDE: Umbrella... ella ella ella. eh eh..
VEM VET MEST OM DIG: Fredrik - han vet fasen mer än vad jag vet =)
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: Pantflaska o en tickande väggklocka på sniskan =)
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: Lägger golv? =)
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: O ja.. han kommer just körande uppför backen mot huset =)
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Det ger sig nog när dom kommer...
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 11 *phju*
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: 3 inkl fredriks platta som egentligen borde kallas örngott
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Fredrik... o den gamla husbilen... drömde att han köpte tillbaks den - ve o fasa!!
VEM VAR DU KÄR I SENAST: gubben min
FAVORITFILM: Usch.. jag minns aldrig vad dom heter juh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0