Hemma...(?)

Tillbaks i stan igen efter ett dygns visit till Vindelns kommun....

Började med en fika hos mor och far.. och åkte sen vidare hem till Anders. Bjöd honom på en semla, o det lönade sig eftersom han tog ut Pringle o Estrella i morse så jag fick sova lite längre...  jo.. jag sov över där... tänkte det skulle va skönt att få lite lantluft i lungorna igen...

Ja.. för lantluft behöver jag känner jag.... jag trodde jag skulle anpassa mig fort till stan eftersom jag trots allt är ett "stadsbarn"  - född i lägenheten som man är... men icke sa nicke... jag längtar redan efter vårat hus i skogen :) 75 meter till sjön lockar otroligt mkt mer än 75 meter till Clas Ohlson faktiskt.... ;)...

Sååå det är tur att jag har både min och fredrik släkt ute på landet när stadssjukan slår till..:)

Nu ska jag fixa lite middag åt gubben - han behöver lite vitaminer för att kunna släpa alla kartonger jag pekar på ner till förrådet ;)....

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad roligt att du kom och hälsade på Anders när kommer du och hälsar på mig då och sover över hos mig då? blink blink

Eller var jag helt osynlig igår? Jag som bäddade å allt!

2009-02-07 @ 19:45:43
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0