Långpromenader

Idag har vi varit på långpromenad ute i skogen - jag, pringle o estrella. Måste ju passa på när vi har bilen och kan ta oss någonstans...  Varför gå i stan o våndas med hundarna, när man kan gå i skogen o njuta?

Pringle har börjat visa sin våldsamma sida... en kväll när vi va ute lät det som om han skulle äta upp grannens lilla vovve.... o idag i bilen när vi satt o väntade på två hundar som skulle gå förbi blev han helt tokig....  Funderar på om han kanske ska skydda Estrella som löper.... men jag vet inte riktigt...

Det här med att ha garage i källaren är verkligen underbart... ner med hissen.. in i en varm bil... o sen vroooom iväg...  det får en att fundera på om man inte ska bygga ihop hus o garage sen .. vi har ju inte planerat så i ritningarna som gäller nu, men sjutton också... det är bra praktiskt faktiskt...

Ikväll ägnar jag mig åt Ikea bygge... och som moster så klokt sa.. det är verkligen nyttigt att testa sitt tålamod ibland... något som jag helt klart har alldeles för lite av.... men det börjar likna något iaf... får se om jag har ork nog att göra nästa skåp också... det var nån som bestämde att vi behövde två...( jag???.. näääe ;) )

Så här ser det ut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0