Måndag morgon..

Måndag igen och det känns verkligen som om helgen va alldeles för kort! Vi har haft riktigt trevlig i vår "lilla" lägenhet i helgen faktiskt.. börjar anpassa oss tror jag...

Fast.. så tillbringade vi ju fredagskvällen hos svägerskan o hennes gubbe.... o halva lördagen i Vindeln ;)

På söndagen rensade vi ur de sista kartongerna, så ja.. nu är det "färdigt" =).. Skönt att slippa se kartonger iaf.... o egentligen... räknar man att vi flyttat in o gjort färdigt på 2 veckor, så ja.. då är jag rätt nöjd =))

Idag är min kollega ledig, så det gäller att fila smilbanden lite extra eftersom jag måste ta hand om alla besök ensam *phju*.... jobbigt att va trevlig en hel dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0