Pärlan

Här är den  - tvättkorgskärran =) Helt underbar....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, vad mycket fina bilder sen jag tittade in sist. Och massor med snö, här hoppar vi högt av glädje när det kommer tio flingor och vi hoppades mycket på "ovädret" som skulle komma men än har vi inte sett mer än 1 mm snö... Visst ja, vad var det nu jag skulle skriva? Jo, man kan faktiskt har tvättmaskin i lägenhet också :) Jag har inte satt min fot i den "allmänna" tvättstugan på fyra år eller vad det nu kan vara och har verklingen inga planer på att göra det heller. Så köp en tvättmaskin, finns inget badrum som är för litet för en tvättmaskin, du har ju sett vårt :)

2009-02-11 @ 17:06:13
URL: http://www.pysslig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0