Stadsbo

Så va man då stadsbo igen. Med grannar som ser rakt in i sovrummet och ambulanser som passerar utanför på sin väg till sjukhuset. O dessutom måste man ju fixa håret innan man beger sig till ica mitt i city =)

Det kändes ändå himla bra att lämna över nycklarna till köparen av huset igår. Hon är så himla lyrisk.. "det här huset är det bästa som hänt i mitt liv".. "det är sååå himla fint".. osv... ja.. bättre köpare kunde man ju inte få

Är ledig hela veckan - vilket är enormt skönt! Hinner man förhoppningsvis plocka upp alla kartonger, och få till det i alla rum innan vardagen kommer krypande igen. Dessutom hinner dom fyrbenta anpassa sig lite.. provade att lämna dom själva idag.. eller..  Fredrik gick ut o jag gömde mig på toa för att höra hur dom skulle reagera... o det va ett jäkla spring.... från sovrummet till hallen ... till sovrummet... till hallen.... osv osv... o se ett himla pipande..... men dom skällde inte en endaste gång... trots att jag satt därinne 10 min :)..... o det får väl räknas som lyckat iaf =).... Fredrik som va ut med dom i morse sa att vi måste utveckla nån teknik för att kunna använda bajspåse o hålla båda hundarna samtidigt =).. men det ordnar sig... man kan ju tänka sig hur det skulle kännas själv... från att ha träffat 1 okänd människa i månaden... till 20 stycken på samma promenad =)))....

Vi har ju ett lågt vardagsrumsfönster som lämpar sig bra som utkiksplats också.... dom morrade lite på cyklisterna i morse... men gav upp rätt fort när dom märkte att dom inte brydde sig nämnvärt ;)....

Skönt med internet också! In med kabeln iväggen o sen tog det 15 min... o nu har vi 100 mbit.. =)... kaaatchiiing... härliga tider.....

Fredrik är på banken nu o löser alla våra lån.... så nu ska vi leva skuldfria ett tag innan vi drar på oss nästa huslån =) Skönt!!

Jag kanske borde ta tag i några kartonger.... men jag trivs rätt bra här i soffan med den bärbara i knät =))))... så jag ska nog surfa lite till.... har ju inte haft internet på 3 dgr juh!.. =)

Kram o hej... o välkomna på besök till storstan'....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0