Väderprognos

Finns det någon väderprognos som stämmer numera?

Igår varnade dom för att vi skulle få 3 dm snö här i västerbotten... Håll er inne!.. Kör inte bil om ni inte absolut måste!.. osv.... o så tittar man ut genom fönstret nu på morgonen - o så har det kommit typ 1/2 dm.... jösses...=)

Jag trodde man skulle ha problem att få upp dörren till porten eller nåt :)

Men men...

Idag ska jag sätta fart med kartongröjandet igen... tog ett litet break igår och ägnade mig åt.. öh.. ingenting... mamma o pappa va förbi med semlor (som är världens godaste fikabröd).... men annars hände det inte mkt.... Fredrik o jag va upp till obs igårkväll för att fylla upp förråden lite... känns fortfarande konstigt att bo här mitt i smeten.. men lägenheten börjar mer o mer kännas som våran iaf =)

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

det var en fin lägenhet och tyst,fast den låg mitt i stan.blir nog jättebra när ni fått in allt från kartongerna där det ska vara.vi syns Kram

2009-02-05 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0