2 r o k

Övervåningen är nu helt tömd! Underbart! Kan man börja skura o fejja idag när solen gått upp...

Har flyttat ner sängen till vardagsrummet tillsammans med allt annat - så just nu kan man säga att vi bor i en 2.a =) O liiiite mkt grejor för det har vi kan jag lova....

Känns lite konstigt att sova under ryggåstaket och med 2 hundra som jublar över glädjen att husse o matte bara har 2dm höga sängar vilket gör att det är typ stört omöjligt att hindra dom från att lägga sig där när vi somnat =)

Men men.. det är ju inte många nätter kvar - o det känns skönt att iaf ha halva huset färdigstädat lite innan själva flytten, annars blire stressigt =)

Jag undrar om jag har lite mkt i huvudet nu - för jag drömmer så extremt konstiga drömmar (ja, ni som känner mig vet ju att jag kommer ihåg typ alla mina drömmar när jag vaknar...)

Inatt drömde jag att jag skapade en ny glass åt GB - en spirello XL  gjord av gräddglass o krossad choklad... stor som en fotboll.... =) Hmmm..

Igår natt drömde jag att en sekt åkte runt i sverige o rensade ogräs i vägkanterna... o att jag när jag vaknade såg att dom hängt upp sin tvätt i våra elledningar, spikat igen våran altan med spånskivor, och tältade i hela trädgården... dessutom satt dom alla 50 (!) på vår altan och åt frukost..... o jag blev arg som f-n ..... rev ner alla spånskivor... kastade ut dom på vägen.... slog ner alla jag kom åt o gormade o skrek som en idiot....

Om jag e konstig i knoppen?.. Nja.... you tell me ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha dina drömmar är oslagbara.

Vänta bara tills du bara har en tunn madrass från xtra sängen att sova på.

Jag lider med dig.

Kramis

2009-01-18 @ 09:56:00
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Caroline

Inte värre än vanligt :)

2009-01-19 @ 13:42:22
URL: http://zeekay.blogg.se/
Postat av: mamma

bra att frustrationen går ut på nätterna, förhoppningsvis förlöper dagarna lugnare då.

vi ses Kram.

2009-01-20 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0