Nytt år..

Nytt år - nya tag..

Eller? =)

Det där med nyårslöften har aldrig varit min grej direkt. Att lova något vid midnatt en dag om året .. ja menar vaddå?
Vad blir bättre av att man lovar något just då? Finns ju 364 dagar till att lova saker på :))

Så nä.. inge nyårslöften för min del..

JAg kör på som vanligt helt enkelt - o tar för givet att åren bara blir bättre o bättre...  får så är det väl ;)

I år blir det iaf spännande - många nya projekt, däribland husbygget. Kommer nog återkomma till det en hel del i bloggen när det väl drar igång... ska blir otroooooligt spännande

Nu ska jag på lunch med gubben min :)

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

ger heller aldrig några nyårslöften ,behöver inte bli besviken av att bryta dem då.

Livet är så oförsägbart så det är bra med alla överraskningar,ska försöka minnas de bästa 2008 bara,Hollandsresan,Kroatsienresan ,och min flyttfest:födelsefest,och flytten till ett fantastiskt Vindeln,födelsedagen tack för allt alla ni som jag älskar,all hjälp..KRAM

2009-01-02 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0