I'm alive... =)

Jag lever! Jo, de e helt sant... fastän jag inte uppdaterat bloggen på en månad typ.... 

Just nu tillbringar jag dom flesta dagarna i husvagnen i Snålltjärn... har till och med fått brova köra grävmaskin! Målat lite på hundhuset...  målat lite i Häggnäs... ja... jag har en härlig semester med andra ord =))

Idag vaknade vi dock av att regnet öste ner... o då menar jag verkligen ÖSTE! Tur vi grävt dom nya dikena!

Här kommer några bilder på förändringarna....

Fredrik 33 år i sandlådan...


Han njöt verkligen...


Stooora fina diken blev det... nu gäller det att hålla sig på vägen i vinter ;)


Vy över Snålltjärn.... dom röda prickarna i mitten är svärföräldrarnas hus...
lite lagom långt bort =)

Kommentarer
Postat av: Sven

Nu när ni ändå gräver så kan ni väll kolla om ni hittar någos mask som jag kan ha när jag skall fiska, hur större mask destå bättre.

2009-07-09 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0