Back to business

Så va man tillbaks på jobbet igen - ÄNTLIGEN! Inte ofta man säger det en måndag, men idag känns det verkligen så! Lyckliga jag som är så pigg o fräsch att jag kan sitta här i receptionen och le mot folk =))...

Ja... efter en hel vecka o lite till av magsjuka så känns det verkligen så! Att få vakna utan att va illamående.. o utan att ha behövt tillbringa natten på toaletten med kudde i handfatet - ja det känns utomordentligt skönt faktiskt =))

Såå... nu laddar jag inför en pigg o härlig sommar! VARM också!... idag ser man iaf solen här i Umeå, så kanske.. kanske... om 4 veckor när jag har semester... dååå... dåååå är det badväder ute =)

Försöker få familjen Olsson att gå ihop med mig o köpa en liten pool att ha i häggnäs... jaa typ en billig rackare... som dom har på Rusta eller nåt.... men det går trögt.... vi får se.... kanske när dom får tillbaks på skatten ;)

Igår räknade jag röstar i Tavelsjö också - skönt med bara ett kuvert .. o förvånande att inte centern hade färre röster än junilistan.... men bönderna på landet e väl less på EU kanske...

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Jessi,

Du får väl ta dig ett snack med Micke och be att han kommer upp till Norrland och bygger en pool!!!

Har i helgen varit på BFA-träff i Kalmar.

Hoppas att få se er där nästa år kanske :-)

Kramis

Mia

2009-06-29 @ 18:53:37
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0