Helgbilder...


Snälla Matte - kan jag inte få åka lite längre...


30 grader varmt - då sover hundarna under husvagnen, smarta djur...
kanske är dit man ska dra sig?? =)


Fredrik klipper en gång ner till bryggan.... han är den liiiilla pricken i mitten
av bilden...


Den här synen möter mig när jag öppnar husvagnsdörren - inte illa va!?
Vi skulle nog kunna ha en välbesökt camping på åkern :)



Fredrik firar morsdag i Häggnäs, han va den enda som fastnade på bild..
trots att vi  var där allihopa... eller.... kanske var det jag som inte orkade
plocka fram kameran =)


Kvällsvy över Snålltjärn... snaaaart kan man bada =)... om sisådär
12 grader eller nåt....

Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder,och det var trevligt i lördags.

det kommer att bli ett bra boende det där.

Kram.

2009-06-01 @ 22:21:26
Postat av: Caroline

Så himla fint!

2009-06-02 @ 07:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0