Blandad kompott


I år kan man snacka om snöhögar faktiskt... knappt man ser dagiset bakom


Utsikten från köksfönstret - Underbart väder i helgen!


En semesterdag i Häggnäs - strålande sol o dropp från taken..


Pappa gör Pringle sällskap på snöhögen...


Daisy o Estrella brottas som vanligt....tur dom har varandra.. det är ingen
annan som orkar med dom =)



Skidåkare i mitten av bilden... nä.. inte jag.... pappa.. :)


Bor man i stan får man underhålla sig med TV-spel.... här Guitar hero
o jag en kväll...


Annat man kan göra är att lära hundarna lite hyffs... som tex att man alltid
sitter ner i hissen..... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Underbart väder i helgen!" Å då sitter man inne ? :P

2009-03-24 @ 16:44:52
Postat av: Caroline

Åh, vad fint ni har hemma.... Hua, jag får inredningsångest :) Giutar Hero är ju askul fast man får ju tunnelseende efter ett par banor :) Och jo, jag håller med, man kan faktiskt gå ut fast man bor i stan. Det finns ju parker och ni har ju dessutom en å (flod eller vad det nu är) man kan promenera brevid.

2009-03-24 @ 17:26:49
Postat av: Anonym

vilka fina bilder,vi,ni,kan ju inte klaga vi har ju Häggnäs att åka till,paradiset för både oss och hundarna.till glädje också för skidåkaren att äntligen få åka på laggarna igen.Kram.

2009-03-24 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0