Uppdatera?

Jo, jag kanske borde uppdatera... men ... jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt :)

Ibland är det bara så... det liksom händer inget mer än vardagen... o hur kul e det, hehe

Har jour denna vecka så det blir rätt långa dagar här på jobbet, men det blir ju mer i
plånboken den 25.e också .. 

Pratade med Anders idag.. o han sa att våra hundar va lättpassade, man kanske ska
utnyttja det snart... kanske boka in mig o fredrik på en resa till nåt varmare land?..
Överraska honom?.. hmm... nja.. vi får se...

På fredag ska jag till Häggnäs, det får räcka för tillfället =))


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle du få med dig Fredrik till ett varmare land?? Här låter det "du får gärna åka men jag vill inte följa med, t***ar finns det ju här så det räcker" Snacka om insnöad :)

2009-03-04 @ 17:55:35
Postat av: Ellinor

Jag hoppas du fortfarande är vaken när jag kommer hem så att jag får säga hej och trevligt att träffa dig!

2009-03-05 @ 20:16:29
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0