Sommarvärme

Sitter här inne o ser hur träden vajar utanför... en jäkla blåst både idag o igår...

Ska bege mig ut till husvagnen i morgon kväll och njuta av lite lugn o ro igen i helgen. Asfaltgubbarna här i centrum är inte vidare snälla emot mig nattetid... ett jäkla liv när dom först ska dra bort all gammal asfalt... sen backa sina tunga maskiner (skulle dom inte kunna stänga av backljudet iaf nattetid??)... o nu får man inte ens cykla den vanliga vägen hem... blir minst 50 meter extra =))

32 grader o strålande sol i helgen... o vi som precis fått igång värmen i husvagnen =)

SKa ta med mig ett gäng böcker och en tjock filt.... fredrik jobbar nämligen o kommer inte förräns vid 13-tiden på lördag.... = mkt boktid för mig =)...


Kommentarer
Postat av: mamma

okey, det låter skönt,det finns ju en friggebod i Vindeln annars. firar morsdag på lördag först på marknaden i Vindeln ,sen samlas vi i Häggnäs.Kram

2009-05-28 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0