Tant Jasmine...

Jag har skaffat mig en hobby.. eller.. ja det kanske va lite att ta i.... jag har köpt 2 nystan med ullgarn och mina livs första par stickor =)... har kommit 4 varv (eller vad man nu kallar det) på min egenhändigt stickade halsduk =)... inte illa va!!...

Kan ju inte bara surfa, se film, o planera inredning all ensamna kvällar =)

Kanske kommer en bild på konstverket senare... beror på resultatet ;)

I morrn kommer mor o far på middag - härligt! Konstigt att det blir så sällan, nu kan man ju inte ens skylla på avståndet... gissar på att det är för att man bor mitt i smeten.. o inte riktigt trivs... blir nog annars när man har ett hus som känns som hemma igen...

Nä, tillbaks till soffan o stickningen.... =)


Kommentarer
Postat av: m

2009-10-16 @ 00:12:31
Postat av: mamma

lycka till med stickandet,håll inte för hårt i tråden bara så blir allt säkert bra,ser fram att få ses i morgon,hoppas vädret fortsätter vara som nu. Kram

2009-10-16 @ 00:15:16
Postat av: Caroline

Hm, vadå tant? :) Japp, det heter varv och det kommer säkert gå bra, man brukar få repa upp ett par gånger i början innan man är nöjd, jag har nog stickat 8 vantar i stället för de två jag snart är klar, och nöjd med :)

2009-10-16 @ 06:48:08
Postat av: Ellinor

åh då kan du lära mig att sticka med, eller ännubättre, jag kan få en fin halsduk i julklapp=)

eller nått annat kul som sockar eller så=)

lycka till

2009-10-16 @ 12:35:35
URL: http://http//:ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0