Jaja...

... jag vet att jag borde uppdatera mera... men va sjutton... jag har annat att göra :)

Som att läsa tantsnusk... surfa på Facebook... leta tapeter.... läsa tvättmaskinstester... ja.. u name it ;)...

Ska bli bättre på att ha kameran med mig, för bilder e ju lättare att uppdatera med =) Går snabbare =)... o snabbt ska det gå... iaf om man läser min profil ESTJ ;)

I morse fick jag skrapa rutan på bilen... hualigen... o köra Fredriks bil till jobbet eftersom min ska på service..  o ja... jag sov i husvagnen i natt... varmt som f-n.... är inte direkt någon fel på den i husvagnen... då vare värre när man skulle traska ut till toan som vi har i hundhuset... *brr*...arslet höll på att frysa fast i sitsen... kanske läge att flytta in den igen... det är dock skönt att slippa lukten i husvagnen ;)

Fredrik han gräver hela veckan på tomten... o bredbandsnissarna ska komma o dra fiber snart också... så vi får 100 mbit när vi flyttar in - inte illa va ;) Sjötomt, 100bit o mig till granne.. när kommer du zeekay?? =)

Kommentarer
Postat av: zeekay

När man inte fryser fast på toasitsen :)

2009-09-30 @ 06:58:30
Postat av: Jezzi

Haha... ja fast vi kommer faktiskt ha värme i det nya huset (även om vissa på jobbet tvivlade på att det fanns el så långt ut i skogen)..

2009-09-30 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0