Ny vecka...

Ny vecka nya tag. Efter en både jobbig o rolig helg är det dags för jobb igen.
Begravning för min farbror i fredags - både sorglig o fin. Konstigt att det inte är förräns vid sådana tillfällen som man kommer på hur mkt trevliga människor man egentligen har i sin närhet!? Tänkte försöka bättra mig på det där med att hålla kontakten - kanske inte bara genom Facebook utan till och med träffas ibland ;)

Vi får se hur det går med det ;)

Igår firade vi min 38-årsdag med kladdkaka kaffe o drömmar. O jag fick en massa fina presenter =). Tänk - det är faktiskt roligt att fylla år fortfarande ;) Jag fick en kamera av Fredrik - som dock inte hade dykt upp än påstod han  - men det kanske gör att jag uppdaterar bloggen oftare iaf =)... Mobilen jag har är ju inte världens bästa kameramobil direkt.. o det är ju inte så jätteskoj att alltid lägga upp suddiga bilder. "Stora kameran" är ju STOR, o alltså jobbigare att ha med sig - o alltså blir det inte lika mkt bilder tagna.

Nu har jag fått en som till och med klarar 6 meters djup - nu kan ni med andra ord få bilder även från när jag badar ;) (utomhus)

Ikväll ska jag roa mig med deklarationen för företaget - wiiihooo.. måste gå igenom hela förra årets bokföring o se till att allt stämmer innan jag lämnar över det till svärmor för en sista koll.

Vi hörs hörrni...! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0