"Facebookless"

Känner att jag är lite less på Facebook just nu - o tänkte då passa på att sparka liv i min gamla blogg istället =)
Börjar med att lägga upp några bilder från det underbara stället som vi bor på numera - Snålltjärn...

Är överlycklig varje morgon när jag vaknar o kikar ut genom altandörren mot sjön.. vilken utsikt.. vilken lycka!!
Hoppas att alla liksom jag får bo på ett ställe dom verkligen känner är hemma.. där dom kan vara sig själva o bara njuta av livet!


Så här fint blev köket efter lite "om-piffning"... är riktigt nöjd :)


Utomhus är det mest snö... snö.. o snö... Inte lika mkt på taket längre dock..


"Tack Husse för korven du mutar mig med för att jag inte ska rymma
när ni släpper mig lös.."


Full fart... lägg märke till hans skugga - han är verkligen rund som en
boll vintertid... mkt päls där...


Ibland kan man sitta still också... mest för att Husse säger det förstås..
o Husse ska man va snäll emot... eftersom det verkar växa korv i
hans fickor...


Hundhuset har en tuff vinter... är dock en färgklick på promenaden..


Så även husvagnen.. även om jag tvivlar på att den kommer synas
hela vintern - den har väl snart snöat över ;)


Pringles enda manliga kompis... eller manlig o manlig... ;)... dom e
ju kastrerade båda två.. så.. kanske är det två DET dom springer o
jagar varandra här i skogen... ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va fint köket blev Jezzi!!! Ni måste vara supernöjda.

Kram

Mia

2010-03-04 @ 18:39:32
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: mamma

roligt att se huset här också ,det är en skön plats att bo på och en skön miljö att bo i när det gäller det mesta.Kram

2010-03-04 @ 20:58:37
Postat av: Ellinor

Åh vad roligt att du har uppdaterat bloggen har längtat=)

Ja ni har det fint med utsikten mot sjön

2010-03-04 @ 22:06:27
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0