Middagsbjudning...

Blev bjuden på middag ikväll av svägerskan =) Inte helt fel att ha dom på andra sidan sjön ;).. Fredrik jobbar sent o hennes gubbe jobbar sent.. ja.. då passar det ju bra att han en "tjejkväll" i soffan...

Torsdag kvällar är faktiskt sköna - måste va för att man vet att fredagen närmar sig med stormsteg..

Usch, känner att jag har egentligen igenting vettigt att skriva så det är lika bra att jag slutar, hehe..

Vi hörs!! Ska installera photoshop så jag kan fixa till lite bilder - sen blir bloggen roligare ;)

Kram o hej!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att umgås med dem man tycker om,och att bli bjuden på mat.På tisdag börjar min "umgängesvecka"då ska jag köra hårt.Då är ingen säker på att inte vi kommer på besök ,kanske mer än en gång.Kram

2010-03-12 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0