Påskpyntande på 5 minuter...

Eftersom jag inte har så mkt påskpynt vare snabbt gjort att få huset att se ut som om det snaaaart är påsk =)

Tjing tjong.. o så va allt framme - tog längre tid att fota ;)


Nyinförskaffad för i år.... rätt frän... köper jag en påskgrej varje år
så har jag snart hela huset fullt ;)...



3-pack tulpaner, 7 st i varje... vilken bluff... man tror att det är billigt
men så är det bara 7 istället för 10... hmmm... gula o fina dock!



Hittade några äggkoppar på Expo - kanske inte äter så mkt ägg direkt,
men dom va fina på fönsterbrädan =)



Tjocka hönan -  som fredrik kallar *piiip*... ja.. det kan jag ju inte
skriva här ;)



Mina nya vaser fick va med på ett hörn... ovanliga o billiga...
bra kombination =)



Pringle undrar vad sjutton jag håller på med... kamera med ben...
mitt i middagstid..... ge mig maaaat istället matte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt,ett steg närmre våren,älskar färgerna runt påsk,det skira i gult och grönt,och påskliljor och tulpaner.

2010-03-24 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0