Sommarlov

Tänk vilken lycka om man fick sommarlov igen! Ledig juni, juli, augusti... bara driva runt o egentligen inte göra nånting alls =) Eller kanske måla lite hus, bygga garage o uteplats.. så lite gräsmatta o få till utomhusmiljön lite kanske ;)

Fast - man är ju lyckligt lottad som har 31 betalda semesterdagar per år faktiskt. Gäller bara att placera dom på rätt veckor så det inte blir som förra sommaren - 4 veckor regn o 1 vecka sol....

De e fredag idag -  finns det nåt bättre? På jobbet får vi nybakat bröd med ost, tomat, gurka, sallad eller vad man nu vill lägga på sina mackor - grymt gott är det iaf =) Ikväll väntar middag hos mor o far - härliga tider med andra ord =))

Skulle behöva gå en sväng på stan, men jag drar mig lite för det.. känns jobbigt av nån anledning - vet egentligen inte varför. Men det är som att när man slutar jobbet vill man bara hem hem hem.. inte trava runt bland alla människor i affärer... o sen när det är helg.. inte sjutton vill man åka in till stan då när man inte behöver egentligen ?? =) Ja.. nu snackar vi VERKLIGA problem =))

O så lite bilder från mitt liv ;)


Att köra snöslunga i motvind e kanske inte alltid så roligt...


... varmt o skönt...


Ibland får vi besök av våra stora fyrbenta vänner... Ni kan se vårat
hus i mitten av bilden högst upp mot himlen... .det vita taket... :)



Svärfar har köpt sig en ny o fin skoter... Viiit som en min nya
favoritfärg

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åååhhhh, sommarlov! Det skulle vara nåt det! Men du har ju oförskämt mycket semester, själv får man hålla till godo med ynka 20 och det är inte lätt att få dom att räcka hela året... Håller med, stan aktar jag mig noga för, det finns ju internet :)

2010-03-19 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0