Våren i sikte..

11 grader mot väggen! O rinnande vatten i hela stan - undrar vart alla plogkanter ska ta vägen - gissar på mänger av översvämningar. Tur vårat hus ligger högst i byn =))

Tog ut min friskvårdstimme och åkte hem lite tidigare från jobbet idag. Shysst av jobbet att bjuda på en timme att utöva friskvård på... tänkte ta med mig vovven ut på långpromenad - det behöver både han o jag =)..

O stora rubriker i tidningarna idag... RICKY MARTIN är GAY!?!.. Öh... det hade jag kunnat berätta för 12 år sen typ... va det nån som inte visste det????? =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hm, jag blev riktigt arg jag, jag har levt i förnekelse i 12 år :)



Härligt med vår, här är det "bara" snövallar kvar i stan, men på landet är det en annan femma...

2010-03-30 @ 21:02:17
URL: http://myself.pysslig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0