Zzzz

Idag är det en seg dag.. måste bero på att gårdagen va rätt intensiv här på jobbet... Pressen blir ju alldeles till sig när det händer något otrevligt i stan.. o ja.. då ringer alla...ALLA verkligen till mig... *phju*... Ja va sjutton hes när jag åkte hem..

Hade en lugn o skön kväll hemma - med Fredrik för ovanlighetens skull...  Har räknat ut att vi har 4 vardagar tillsammans på en  3-veckors period.. inte mkt... det gäller att njuta när man träffas då =)... så vi njöt med kotletter med viltkrydda, kokt potatis o gräddsås ;).. mmmmm

Moster har ju landat i norrland också!! Välkommen =)! Blir middag på lördag o skoterutflykt på söndag tänkte vi - får hoppas Snålltjärn kan bjuda på soligt o varmt väder bara..

Men nu ska jag äta lite matlåda ... ja.. .inte matlådan dock... men innehållet ;)...

Vi hörs o syns!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

oj, hade missat att du börjat skriva här igen :) Fina bilder! Jag är trött på både facebook och min blogg men det är ju kul att lägga upp lite bilder och på Facebook vet jag iaf vem som ser dom... Det är ju en himla trevlig värld man lever i när man måste oroa sig för att äckliga människor ska "kapa" bilder på ens barn hela tiden :/

2010-03-17 @ 14:11:58
Postat av: mamma

Visst är det gott med vildkrydda.Vi syns i helgen Kram.

2010-03-17 @ 19:19:08
Postat av: Ann-Mari

Tack ,roligt att vara här.Ska bli spännande att se Ert nya hem samt att åka skoter.Vi syns

2010-03-18 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0